Lielākā atšķirība starp reģistrēšanās bonusiem un sagaidīšanas bonusiem ir tad, kad tie tiek piedāvāti. Lai gan klientiem, kuri jau ir pievienojušies un veikuši pirmo iemaksu vai pirkumu, tiek nodrošināti sagaidīšanas bonusi, reģistrēšanās stimuli bieži tiek nodrošināti kā stimuls jauniem patērētājiem reģistrēties pakalpojumam vai produktam.
Atbilstība
Kvalifikācijas ierobežojumi starp abiem ir vēl viena būtiska atšķirība. Visi jaunie klienti bieži var pretendēt uz reģistrēšanās bonusiem, ja viņi izpilda noteiktas prasības, piemēram, ir jauns klients, ievada reklāmas kodu vai veic minimālo depozītu. No otras puses, apsveikuma bonusi bieži tiek rezervēti klientiem, kuri ir atbilduši konkrētākiem kritērijiem, piemēram, veicot pirmo iemaksu vai izpildot noteiktas tēriņu prasības.
Bonusa apjoms un struktūra
Atvieglojuma lielums un formāts atšķiras arī starp reģistrēšanās bonusiem un sveiciena bonusiem. Turpretim viesmīlības bonusiem, kas bieži vien ir procentuālā daļa no klienta sākotnējās depozīta līdz noteiktai summai, reģistrēšanās bonusi bieži ir fiksēta summa, piemēram, 100 USD vai 200 USD. Turklāt apsveikuma bonusi var būt strukturēti kā daudzpakāpju bonusi, kur klienti saņem papildu bonusus par vairāku iemaksu veikšanu vai citu tēriņu prasību izpildi.
Derību prasības
Visbeidzot, reģistrēšanās bonusiem un sagaidīšanas bonusiem var būt atšķirīgas derību prasības. Derību prasības attiecas uz naudas summu, kas klientam ir jāizdara likmes vai jāizspēlē, pirms viņš var izņemt visus no bonusa nopelnītos laimestus. Reģistrācijas bonusiem var būt augstākas derību prasības, jo tās bieži tiek piedāvātas lielākās summās, savukārt sagaidīšanas bonusiem var būt zemākas prasības, lai mudinātu klientus turpināt spēlēt.