Šis tiešsaistes kazino tika izveidots 2015. gada pēdējā ceturksnī. To izstrādāja tie paši cilvēki, kuri piederēja un pārvaldīja Polder Online kazino. Kazino kazino ir uzticams un cienījams tiešsaistes kazino, kas piesaista cilvēkus no visas pasaules. Tas ir vienkāršs un efektīvs, un tāpēc tas ir ļoti populārs.

Akcijas

CasinoCasino piedāvā lieliskas pierakstīšanās prēmijas. Faktiski, jūs saņemsiet dubultu jautru bonusu tikai par pierakstīšanos un uzņemšanu. Jūs saņemsiet arī pilnu simtprocentīgu sagaidīšanas bonusu, kas būs līdz 100 eiro un skaitot. Pēc tam jūs saņemsiet to pašu uzaicinājuma bonusu, papildus jūsu otrajai prēmijai.

Spēles

Piedāvājumā ir daudz dažādu jautru un aizraujošu spēļu automātu. Gaidīt, lai atrastu gandrīz jebkuru spēļu automātu. Galda spēles ir tikpat iespaidīgas, ar plašu izvēli. Tie piedāvā visu šķirņu video pokera spēles. Dzīvā kazino piedāvā visu, sākot no ruletes līdz pat nūju.

Programmatūra

CasinoCasino piedāvā spēles no labākajiem programmatūras piegādātājiem. KazinoCasino ir izmantojusi Microgaming programmatūru dzīvajām kazino spēlēm. Viņi arī izmanto labāko Microgaming programmatūru tirgū. Jūs varat sagaidīt, ka atradīsiet visus labākos programmatūras partnerus, tostarp Big Time Gaming, NetEnt, Evolution, Blueprint un daudzus citus.

Depozīta iemaksas metodes

Ir pieejamas daudzas noguldījumu metodes. Viss, kas nepieciešams, ir noklikšķināt uz pogas un izpildīt soļus. Viņi piekrīt izmantot Visa, Mastercard, Skrill, Neteller un Paysafe. Alternatīvi klienti var izvēlēties no EPRO, Zimpler, Trustly vai pat bankas tiešo pārskaitījumu. Ir pieejamas daudzas vienkāršas un drošas noguldījumu metodes.

Naudas izņemšanas metodes

Ir pieejamas dažādas izņemšanas iespējas. Jūs esat laipni aicināti izvēlēties jebkuru izņemšanas metodi, kas vislabāk atbilst jūsu vajadzībām un prasībām. Izņemšana, kas apstrādāta pirms plkst. 18.00 no pirmdienas līdz piektdienai, tiks veikta tajā pašā dienā. Ja iesniedzat pieprasījumu atsaukt vēlāk, tas tiks apstrādāts nākamajā dienā.

Valodas

Kazino darbojas tikai trīs oficiālajās valodās. Šīs valodas sastāv no somu, vācu un angļu valodas. Pilns atbalsts tiek piedāvāts visās šajās valodās, izmantojot tālruni, tērzēšanu un e-pastu. Jūs varat izvēlēties spēlēt kazino spēles jebkurā no šīm valodām. Diemžēl kazino ir tikai šīs valodas. Citas valodas vēl nav piedāvātas.

Valūtas

Valūtas ziņā vienīgais, ko izmanto un atbalsta, ir eiro. Visi finanšu darījumi ir jāveic ar eiro. Diemžēl šī ir galvenā valūta, ko piedāvā, un citas valūtas vēl nav atbalstītas. Tomēr, tā kā tas ir eiro, tas tiek plaši izmantots, un daudzi cilvēki var spēlēt.

Atbalsts

CasinoCasino piedāvā dažādas dzīvās spēles baudīšanai. Jūs varat spēlēt ruleti, galdus vai pat pokeru reālajā laikā, dzīvot kopā ar citiem spēlētājiem vai kazino. Sākotnēji kazino sākās kā Amatisks kazino. Kopš tā laika viņi ir attīstījušies un ir pievienojuši dzīvās galda spēles un Net Entertainment spēles. Lielākā daļa spēļu ir tiešsaistes spēles.

Kazino veidi

Varat izvēlēties izmantot tērzēšanas funkciju, kur var saņemt palīdzību. Tērzēšana ir vienkārša un praktiska. Pilnībā apmācīti darbinieki ir pieejami atbalstam pa tālruni. Cita atbalsta iespēja ir pa e-pastu, un kazino sola nosūtīt atbildi stundas laikā.

FAQ

Kā reģistrācijas procesu CasinoCasino darbā?

  • Ja jums nekad nav bijusi pie CasinoCasino pirms jums ir nepieciešams veikt kontu. Reģistrācijas process ir ļoti viegli. Jums ir nepieciešams, lai izvēlētos sudraba "REGISTER" pogu augšpusē lapas mājas lapā. Vienkārši aizpildiet nepieciešamos laukus un gaidiet apstiprinājuma e-pastu. Kad jūs saņemat e-pastu, vienkārši sekojiet saitei un piekrītu noteikumiem un nosacījumiem par kazino un konfidencialitātes politiku.

  • Ko darīt, ja es nevaru piereģistrēties kazino?

  • Katru reizi, kad rodas problēmas vai jebkāda veida jautājumiem jūs varat sazināties ar atbalsta komandu. Jūs varat sazināties ar viņiem, izmantojot dzīvu tērzēšana vai e-pastu. Jūs varat arī atrast tos +356 2034 1581, bet atcerieties zvans var būt starptautisks, lai tā varētu ietvert dažas maksu.

  • Kāda verifikācijas process CasinoCasino ietver?

  • Katrs jauns konts, kas ir izveidota, nav verificēts sākumā. Lai pārbaudītu kontu spēlētājam ir, lai apstiprinātu savu identitāti. Katram spēlētājam ir nepieciešams, lai pārbaudītu savu kontu pēc tam, kad viņu laimestu summa sasniedz $ 2000 vai vairāk. Jums būs nepieciešams, lai nosūtītu kopijas jūsu dokumentiem, izmantojot e-pastu vai dzīvot chat. Kazino patur tiesības pieprasīt identitātes pārbaudi jebkurā brīdī.

  • Kurš nevar atvērt kontu CasinoCasino?

  • Daži cilvēki nav atļauts atvērt kontu pie CasinoCasino juridisku apsvērumu dēļ. Šeit ir saraksts ar ierobežotas valstis: Meksika, Mjanma, Laosa, Latvija, Kuveita, Indonēzija, Irāna, Izraēla, Itālija, Irāka, Honkongas, Ungārijā, Gajāna, Francija, Ekvadora, Igaunija, Kambodža, Čehijā, Afganistāna, Albānija, Alžīrija, Angola, Zimbabve, Jemena, Uganda, ASV, Taivānas, Turcijas, Singapūra, Dienvidkoreja, Spānija, Sudāna, Sīrija, Rumānija, Krievija, Pakistāna, Panama, Papua-Jaungvineja, Filipīnas, Portugāle, Namībija, Nikaragva un Ziemeļkoreja. Ja jūs dzīvojat kādā no šīm valstīm, tad mēs baidāmies Jums nav atļauts baudīt spēles šajā kazino.

  • Kas var spēlēt CasinoCasino?

  • Ikvienam, kurš ir vismaz 18 ir atļauts atvērt kontu CasinoCasino. Ja esat jaunāks, vai jūs dzīvojat vienā no valstīm, kas ir ierobežotas, tad jums nav atļauts spēlēt CasinoCasino.

  • Vai es varu spēlēt uz īstu naudu CasinoCasino?

  • Jā, jūs varat spēlēt daudz spēles CasinoCasino ar reālu naudu. Jums ir nepieciešams, lai atvērtu kontu un pēc tam, kad jūsu konts ir verificēts, jūs varat pieteikties, veikt depozītu un spēlēt savu spēli izvēles. Ir daudz pieejamo maksājumu sistēmām, kas padara apglabāt un atņem līdzekļus ļoti viegli.

  • Vai kazino ir licence?

  • CasinoCasino ir likumīgi un uzticamu kazino. Tā ir licence darboties no Maltas Gaming Authority, Lielbritānijas Azartspēļu komisija un Spelinspektionen, Zviedrijas azartspēļu uzraudzības iestāde.

  • Kādas spēles es varu spēlēt CasinoCasino?

  • Daudz dažādas spēles ir pieejami kazino no augstākā līmeņa pakalpojumu sniedzējiem. Visas spēles var atrast kazino vestibilā un tie nedaudz atšķiras no valsts uz valsti. Visas spēles ir sakārtoti kategorijās, un jūs varat atrast dažādas spēļu spēles, video slots, laimestus, tiešraidē spēles un galda spēles, tikai nosaukt dažus.

  • Vai ir pieejami kādi instrumenti, lai palīdzētu spēlētājiem spēlēt atbildīgi?

  • Vienīgais veids, kā izbaudīt kazino spēles, ir tad, kad tu spēlē atbildīgi. Pie CasinoCasino jūs varat atrast rīkus, kas palīdz spēlētājiem spēlēt atbildīgi. Visi dalībnieki tiek aicināti izmantot šo instrumentu. Ir dažādas sadaļas, kur var atrast, kā ierobežot sevi. Ir termiņi, derību robežas, zaudējumu robežas un noguldījumu ierobežojumi. Varat arī iestatīt noildzes un sevis izslēgt sevi no azartspēlēm.

  • Vai mana spēle spēlēt uzraudzīta?

  • Jā, katru spēli spēlēt tiek uzraudzīta, lai aizsargātu spēlētājus. Ir vesela komanda, kas velta savu laiku, lai uzraudzītu spēlē un konta darbību. Gadījumā, ja ir kādi jautājumi komanda sazināsies atskaņotāju.

  • Vai es varu ņemt pārtraukumu no azartspēlēm?

  • Jā, jums ir atļauts ņemt pārtraukumu, kad vien vēlaties. Jūs varat aktivizēt taimautu uz savu kontu un jums ir labi iet. Šis ir viens no atbildīgas spēļu instrumentiem, kurus var izmantot, un veikt pārtraukumu no azartspēlēm. Ir dažādas laika rāmji, jūs varat izvēlēties no. Jūs varat sākt, izvēloties 24 stundu taimautu, pēc tam 1 nedēļu taimauta 4 nedēļu taimauta vai 6 nedēļas taimauta. Jo taimauta sadaļā jūs varat sasniegt sevis izslēgšanu nodaļu, kā arī. Atlasot Pašizslēgšana jūs nevarēsiet pieteikties savā kontā. Ja jums nepieciešama palīdzība, jūs varat sazināties ar klientu atbalsta, un viņi palīdzēs jums caur process.

  • Ko es varu darīt, ja man attīstīt azartspēļu problēmu?

  • Tas ir kopīgs izstrādāt azartspēlēm problēmu un pirmais solis ir atzīt, ka jums tāds ir. Jūs varat sazināties ar klientu atbalstu, ja jūs uzskatāt, ka jums ir azartspēļu problēmu. Atbalsta komanda palīdzēs jums uz laiku apturot savu kontu, vai arī sliktākajā gadījumā viņi slēgs kontu jums pastāvīgi. Jums vajadzētu arī pārtraukt sekošanu kazino no sociālo mediju, lai jums nebūs kārdinājums Gamble.

  • , ar ko sazināties, ja es nevaru atrast mans jautājums uzskaitīti FAQ?

  • Jūs vienmēr varat sazināties ar klientu atbalstu, ja jums ir kādi jautājumi vai problēmas. Jūs varat sūtīt viņiem e-pastu vai sākt dzīvot tērzēt. Mēs iesakām jums iekļaut tik daudz informācijas, cik iespējams, un viņi palīdzēs jums, cik ātri vien iespējams.

  • Kādas iespējas ir pieejamas kontaktu CasinoCasino?

  • Ir dažādi veidi, kā jūs varat sazināties ar darbiniekiem pie kazino. Jūs varat runāt ar locekli kazino pa tālruni, tikai izsauktu +356 2034 1581, bet, lūdzu, ņemiet vērā, ka starptautiskie maksājumi var nozīmēt. Vēl viens veids ir nosūtām e-pasta vai sākt dzīvot tērzēšana no kazino mājas lapā.

  • Cikos no dienas es varu sazināties ar klientu atbalsta?

  • Klientu atbalsts ir pieejams 24/7 visu gadu. Jūs varat sūtīt e-pastu jebkurā laikā, un reakcijas laiks ir pāris stundas. Par atbalstu pa tālruni un dzīvu tērzēšana darba laiks ir 08:00 līdz 1am. Kazino piedāvā atbalstīt pāris valodās, tostarp angļu, zviedru, somu, vācu un norvēģu.

  • Vai dzīvot tērzēšana mobilajām ierīcēm?

  • Live tērzēšana ir pieejamas jebkurā ierīcē, jūs izmantojat, lai spēlēt kazino.

  • Kā veikt iemaksu, un to, kas ir minimālā summa, par noguldījumiem?

  • Kad jūs pierakstīties savā kontā, jūs varat noklikšķināt 'Play Now "vai" depozītu ". Kad jūs izvēlaties depozīta opciju, tiks veikti, lai depozīta lapā, kur jūs varat atrast dažādas depozītu metodes un izvēlēties sev piemērotāko. Lielākā daļa noguldījumu metodes kreditētu līdzekļus savā kontā gandrīz nekavējoties. Minimālā summa ir $ 10 par depozītu, tikai tad, kad jūs izmantot bankas pārskaitījumu minimālais depozīts ir $ 30.

  • Kā veikt izmaksu?

  • Making atcelšanu pie CasinoCasino ir viegli un ātri. Izvēlieties izņemšanas metodi, kas vislabāk atbilst Jums. Atsaukums metode ir tāds pats kā jūsu depozīta metodi, vai arī varat izvēlēties bankas pārskaitījumu. Ierobežojumu pieprasījumi tiek apstrādāti 24 stundu laikā darba dienās.

  • Vai ir maksa par noguldījumiem un izņemšanu?

  • Pie CasinoCasino varat veikt noguldījumu vai atcelšanu, nemaksājot papildu maksa. Lai varētu pretendēt uz kazino bezmaksas maksājumu pakalpojumu, spēlētāji ir ieteicams atturēties no biežas un mazus maksājumus, jo šie maksājumu veidi var būt pakļautas pārstrādes nodevas.

  • Kāpēc es nevaru izņemt savus līdzekļus?

  • Ir zināmi gadījumi, kad spēlētājs nav spējīgs veikt atcelšanu.  Ja ir aktīvs bonuss joprojām notiek, jums ir nepieciešams, lai izpildītu derību prasībām, pirms jūs varat veikt atcelšanu.  Ja jūsu naudas atlikums nevar atbalstīt izmaksas pieprasījumu. Jūs varat veikt tikai izņemšanu no naudas līdzekļiem, un nevis no jūsu bonusu naudu. Ja jūsu izņemšanas metode neatbilst jūsu depozīta metodi. Kad jūsu depozīts metode nav pieejama izņemšanas lapā, tad jums ir jāizvēlas Bank Transfer iespēju. Ja jūsu pieprasījums atsaukšanu ir mazāks par atļauto minimālo summu. Ar katru izņemšanas metodei ir minimālā summa, ko var pieprasīt, kurā ir skaidri norādīts. Ja jums joprojām ir problēmas, jums vajadzētu sazināties ar klientu atbalstu.

  • Vai tas ir droši, lai veiktu maksājumu?

  • CasinoCasino ir stāvokli mākslas platformu, kas padara jūsu pieredzi, drošu un droša. Viņi izmanto šifrēšanas tehnoloģiju, kas aizsargā jūsu personīgo un finanšu informāciju.

  • Vai ir sistēmas prasības spēlētājiem?

  • Ir pāris vecās spēles, kas darbojas uz flash, tāpēc jums būs nepieciešams, lai dotu to, lai spēlētu šīs spēles. Pretējā gadījumā kazino platforma ir moderna un tā var pielāgoties jebkurai ierīcei. Lielākā daļa pārlūkprogrammu varēs atbalstīt savu spēli spēlēt, un ir arī mobilās versijas uz daudzām spēlēm, kas var spēlēt savā viedtālrunī vai planšetdatorā.

  • Vai man ir nepieciešams, lai lejupielādētu programmatūru?

  • Jums nav, lai lejupielādētu kazino programmatūru, jūs varat izmantot tūlītēju atskaņošanu.

  • Kas notiek, ja es zaudēt interneta pieslēgumu, spēlējot spēli?

  • CasinoCasino ir sagatavots negaidītām situācijām, piemēram, šo vienu. Viņi žurnālu un ierakstīt savu spēlēšanas un visas savas likmes. Tātad, kad internets ir atpakaļ, un darbojas, jūs varat atgriezties un turpināt spēlēt šo spēli. Spēle būs slodze tajā tieši tajā pašā brīdī tu zaudēja savienojumu. Ja jums neizdodas pabeigt spēli 30 dienu laikā, spēle sniedzējam būs darīt, lai jūs, un jūs saņemsiet laimestus, ja tādi ir.

  • The spēle iesaldēja kad es likmi un es nevaru redzēt rezultātu, ko es varu darīt?

  • Jautājums var noteikt vienkārši atsvaidzināt lapu. Kad tas ir izdarīts, ka jums būs iespēja redzēt iznākumu un turpināt spēlēt šo spēli. Ja tas nepalīdz, jūs varat sazināties ar klientu atbalsta, un viņi palīdzēs jums cauri. Būtu ideāli, ja jūs veikt screenshot un dalīties tajā ar klientu atbalstu, tādā veidā viņi varēs ātri atrisināt problēmu.

  • Kas notiek, ja spēle nevar ielādēt?

  • Dažreiz spēlētāji ir grūtības iekraušanas vai spēlējot spēli. Tādos gadījumos jūs varat mēģināt pāris lietas, lai atrisinātu problēmu. Lai dzēstu sīkfailus un kešatmiņu. Jūs varat atjaunināt jaunāko pārlūkprogrammas versiju. Jūs varat instalēt vai ļaut zibspuldzi, ja jūs mēģināt atskaņot vecākas spēles. Ja jūs joprojām saskaras ar grūtībām, kad esat mēģinājis visas lietas minēts iepriekš, tad jums vajadzētu sazināties ar klientu atbalsta dienestu. Viņi pavisam noteikti atrisināt šo problēmu jums.

  • Kāda laipni bonusa piedāvājumu?

  • CasinoCasino ir ļoti dāsna, lai katru jaunu spēlētāju. Viņiem patīk sabojāt savus jaunos klientus, divkāršojot savu depozītu. Kazino piedāvā 100% atbilst depozīta bonusu, kas sniedzas līdz pat € 100.

  • Vai ir kādas regulāras akcijas pie CasinoCasino?

  • CasinoCasino rūpējas par saviem pastāvīgajiem klientiem, too. Tie piedāvā ekskluzīvu 10% cashback saviem pastāvīgajiem dalībniekiem. Laba lieta ir tas, ka nav apgrozījuma prasības, kad runa ir par naudas atpakaļ. Jūs saņemsiet reālu naudu, un jūs varat izmantot to, kā jūs vēlaties to. Tas nozīmē, ka pat slikta diena, jums nav zaudēt visu pie CasinoCasino. Tas vēl nav viss, kad runa ir par akcijām. Reizi nedēļā regulāri spēlētāji var saņemt Mystery Spin. Katru nedēļu jūs varat saņemt noslēpums skaits bezmaksas griezienus uz jaunu spēli.

  • Vai ir kādi turnīri viesnīcā CasinoCasino?

  • Katru mēnesi spēlētāji var izbaudīt jaunu turnīru pie CasinoCasino. Lai uzvarētu, jums ir nepieciešams ievērot noteikumus, spēlēt iesaistītās spēles un labāk nekā citiem spēlētājiem. Beigās katra konkursa uzvarētāji saņems balvas.

  • Vai bonusa summa automātiski pievienota manā kontā?

  • Ja jūs uzvarēt kādā no konkursiem pie CasinoCasino, bonuss balva tiks pārskaitīta automātiski jūsu kontam. Naudas atpakaļ tiek piešķirts automātiski, kā arī, bet jums ir nepieciešams, lai aktivizētu pirmās. Citas prēmijas, ko piedāvā CasinoCasino nepieciešamība aktivizēt pirmo reizi, kā arī. Aktivizēšanas process ir ļoti vienkāršs. Jums ir jābūt pieteicies uz jūsu kontā. Tad jūs varat doties uz izvēlni, savā kreisajā cilnē naudas atpakaļ, jūs varat aktivizēt naudas atpakaļ, un cilnē bonusu jūs varat aktivizēt citus bonusus. Bonusu sistēma šajā kazino ir iespējams, ir viens no labākajiem, kas tur. Kad jūs veicat depozītu, līdzekļi dosies uz savu naudas maku, un, kad jūs aktivizēt bonusu līdzekļi nonāks bonusu maku. Kad sākat spēlēt savu wagers tiks noņemta no jūsu naudas maku pirmās. Tas ir labi, jo, ja jūs zaudējat, jūs varat turpināt spēlēt ar savu bonusu naudu, bet, ja jūs uzvarēsiet, jūs varat atcelt bonusu. Tas nozīmē, ka nebūs wagering prasības, kas jums ir nepieciešams, lai izpildītu.

  • Vai bonuss ir kādi derību prasībām pie CasinoCasino?

  • Jā, ir 40 x wagering prasība par katru bonusu. Derību prasībām ir jāizpilda 30 dienu laikā. Lai nodrošinātu argumentu, pieņemsim, ka jums būs veikt depozītu € 10, tad jums būs derības € 400 30 dienu laikā. Jūs nevarat izņemt naudu pirms jūs atbilstat derību prasībām. Tur vienmēr ir iespēja atcelt bonusu, bet radīs Jums zaudēt bonusa līdzekļus.

  • Kādas spēles es varu spēlēt ar bonusa naudu?

  • Jūs varat spēlēt jebkuru spēli vēlaties ar savu bonusu naudu izņemot dzīvu kazino spēles. Jums ir nepieciešams atcerēties, ka ne katrs spēle būs skaitīt pats uz derību prasībām. Šīs derības, ka jūs veiksiet slots tiks ieskaitīti 100% pret derību prasībām. Šādas spēles ir izslēgti derībām prasības, lai gan: Blood Piesūcekņi, Burning Desire Dragon Island, Dead or Alive, Ēģiptes Varoņi, Jackpot āksts 50k, Jungle Spirit, Jackpot āksts Wild iedunkāt, Kings of Chicago, Reel Steal, Retro Reels Extreme Heat, Loaded, Super Monopols Nauda, ​​Secret of Stones, Simsalabim, piramīdas: Quest nemirstību, 1429 unchartered jūru un The Wish Master.  

  • Vai mani personīgie dati ir droši?

  • Visi jūsu dati tiek glabāti privātos pateicoties kazino augstākā līmeņa šifrēšanu. Visas jūsu personiskā informācija tiek saglabāta drošos serveros, kas ir piekļūt uzticamiem locekļi tikai kazino. Kazino nekad nepārdod jūsu personīgo informāciju trešajām pusēm.

  • Vai kazino izmanto sīkdatnes?

  • Kazino izmanto sīkdatnes, lai tikai viena lieta, lai turpinātu uzlabot kazino. Šīs sīkdatnes būs tikai reģistrēt informāciju par savu darbību. Jums jāapzinās, ka citi trešo pušu vietnēm, kurās ir saites uz CasinoCasino reklāmas nolūkos var izmantot arī sīkfailus.

  • Kāpēc man ir jāiekļauj manu personīgo informāciju?

  • Ja jūs vēlaties, lai pilnībā izmantotu CasinoCasino tad jums ir jāiekļauj jūsu personisko informāciju, kad jūs pierakstīties. Tas ir veids, lai pierādītu, ka esat pilngadīgs spēlēt, piemēram.

  • Spēlēt tūlīt ($200 Bonuss)