Ir ļoti svarīgi izņemšanai izmantot to pašu metodi, kuru izmantojāt, veicot iemaksu. Es cenšos atsaukt, bet es to nedaru. Ko man darīt? Vairumā gadījumu, ja neizdodaties atsaukt, tas parasti notiek tāpēc, ka ievadāt nepareizu informāciju. Pārliecinieties, ka summa, kuru mēģināt izņemt, nepārsniedz jūsu pašreizējo atlikumu. Pārliecinieties, vai esat ievadījis pareizu bankas numuru. Pārbaudiet, vai atrodaties noguldījumu vai izņemšanas lapā. Pārliecinieties, ka jums nav aktīva bonusa. Izmēģiniet citu pārlūku. Šīs ir lietas, kas jums jādara, pirms sazināties ar klientu atbalsta dienestu. Bet, ja jūs to izdarījāt, un problēma joprojām pastāv, jums jāsazinās ar klientu atbalsta dienestu un jālūdz viņiem padziļināti izpētīt šo problēmu.