EU Casino Online Casino pārskats - Biežāk Uzdotie Jautājumi

Age Limit
EU Casino
EU Casino is not available in your country. Please try:
Iemaksas metodes
SkrillMasterCardVisaNetellerPaysafe Card
Trusted by
Maltas spēļu pārvaldeAK azartspēļu komisijaZviedrijas Azartspēļu pārvalde

Biežāk Uzdotie Jautājumi

Jūs varat atrast visus jautājumus un atbildes, kas ES kazino spēlētājiem radušies gadu gaitā.

Vai EUcasino piedāvā drošu spēles vidi?

EUcasino ir ļoti populārs tikai drošības dēļ, ko tas piedāvā saviem spēlētājiem. Visas viņu spēles ir pilnībā sertificētas, un to godīgumu regulāri pārbauda trešo pušu auditori.

Vai mana informācija ir drošībā?

Visa jūsu personiskā un finanšu informācija joprojām ir 100% droša un pārliecināta. EUcasino dara visu iespējamo, lai saviem spēlētājiem nodrošinātu vislabāko pieredzi. Viņi pārliecinās, ka visi darījumi, tostarp iemaksa un izņemšana, tiek veikti droši.

Kurā platformā es varu spēlēt EUcasino?

Jūs varat baudīt spēles EUcasino dažādās platformās. Viņu programmatūra ir pieejama personālajos datoros, planšetdatoros un viedtālruņos.

No kuriem spēļu nodrošinātājiem es varu spēlēt spēles?

EUcasino ir sadarbojies ar dažiem no labākajiem programmatūras nodrošinātājiem, lai piedāvātu populārākās spēles, tostarp Amaya, NextGen, NetEnt, WMS, Evolution, lai nosauktu dažas.

Kā pieprasīt bezmaksas bonusu?

Ja esat saņēmis bezmaksas bonusu, to ir tik vienkārši pieprasīt. Vienkārši dodieties uz kasi un atrodiet bonusu sadaļu. Ievadiet atbilstošo kupona kodu un noklikšķiniet uz Iesniegt. Bonuss tiks pārskaitīts uz jūsu kontu īsā laikā.

Kā pieprasīt depozīta bonusu?

Vietnē EUcasino viņi piedāvā plašu depozīta bonusu klāstu, un to pieprasīšana ir ļoti vienkārša. Katru reizi, kad veicat iemaksu, vienkārši ievietojiet kodu Bonusa koda lodziņā, un bonusa līdzekļi tiks pārskaitīti uz jūsu kontu.

Kuras spēles es varu spēlēt ar bonusa līdzekļiem, ko saņēmu no kazino?

Tas viss ir atkarīgs no saņemtā bonusa. Daži bonusi ir paredzēti konkrētām spēlēm, savukārt citi ļaus jums spēlēt jūsu izvēlēto spēli. Šī iemesla dēļ mēs iesakām pirms spēles sākšanas pārbaudīt bonusa politiku. Ja ir dažas lietas, kuras jūs nedarāt`Mēs iesakām sazināties ar klientu atbalsta dienestu, lai saņemtu papildu palīdzību.

Kādus bonusus es varu pieprasīt EUcasino?

Ir daudz dažādu piedāvājumu, ko EUcasino ir sagatavojis saviem klientiem. Katrs jaunais spēlētājs saņems dāsnu sveiciena bonusu, lai sāktu darbu. Vēlāk jūs varat saņemt dažādas akcijas, piemēram, bezmaksas griezienus, papildināšanas bonusus un īpašus konkursus. Varat arī regulāri pārbaudīt viņu reklāmu lapu, lai pārliecinātos, ka neko nezaudējat.

Vai es varu pārbaudīt savas derību prasības?

Jā, jūs varat sekot līdzi savām bonusa likmju prasībām, kad piekļūstat kasei un dodieties uz bonusu sadaļu. Ņemiet vērā, ka derību prasības var atšķirties atkarībā no piedāvājuma, tāpēc jums vajadzētu labāk pārbaudīt bonusa politiku pat pirms piedāvājuma pieprasīšanas.

Vai EUcasino ir lojalitātes programma?

EUcasino ir VIP programma, kas atalgo spēlētājus par izvēli pavadīt laiku kazino.

Kādas metodes es varu izmantot, lai veiktu depozītu?

Noguldījumu EUcasino nevarēja veikt`lai nebūtu vieglāk. Kad esat nolēmis spēlēt uz īstu naudu, vienkārši dodieties uz kasi, un jūs redzēsiet, ka viņi piedāvā visas galvenās maksājumu metodes, tostarp kredītkartes un debetkartes, eWallets. Dodoties uz noguldījumu sadaļu, jūs atradīsit jūsu valstij pieejamās metodes.

Vai man ir jānosūta dokumenti, pirms varu pieprasīt atsaukšanu?

EUcasino ir drošības procedūra, kas pieprasa standarta verifikācijas dokumentus, kad pirmo reizi mēģināt veikt naudas izņemšanu. Viņi var lūgt kādu no šiem dokumentiem:

  • Komunālie maksājumi ne vecāki par 6 mēnešiem.
  • Kredītkartes kopija, kuru izmantojāt, lai veiktu depozītu.
  • Personas apliecinošs dokuments.
  • Ja pieprasāt naudas izņemšanu eWallet kontā, nosūtiet sava konta ekrānuzņēmumu, tostarp konta numuru un e-pasta adresi.

Kazino pārbaudīs jūsu dokumentus, tiklīdz tos saņems. Ja ar jūsu nosūtītajiem dokumentiem viss būs kārtībā, tas neaizņems vairāk par 12 stundām.

Cik ilgs laiks būs nepieciešams, lai saņemtu manu atsaukumu?

Parasti naudu saņemsiet 24 stundu laikā, ja ar spēles sesiju un dokumentiem viss ir kārtībā. Dažādas maksājuma metodes piedāvā atšķirīgus izņemšanas laikus, tādēļ, ja vēlaties redzēt, cik ilgs laiks būs nepieciešams konkrētai izņemšanas metodei, apmeklējiet Kases sadaļu Izņemšana.

Manā kontā ir aktīvs bonuss, vai es joprojām varu pieprasīt izņemšanu?

Ja jūsu kontā ir aktīvs bonuss, jums būs jāatbilst derību prasībām, lai jūs varētu pieprasīt naudas izņemšanu. Jūs vienmēr varat pārbaudīt savu bonusu prasību izpildi Kases sadaļā Bonusi, un, tiklīdz būsiet izpildījis bonusa prasības, varēsiet turpināt izņemšanas pieprasījumu.

Vai es varu noteikt ierobežojumus?

Jā, ja uzskatāt, ka jūsu azartspēles kļūst nekontrolējamas vai vēlaties paturēt lietas savā rokā, varat iestatīt dažus ierobežojumus savam kontam. Varat iestatīt ierobežojumu veiktajiem noguldījumiem vai ierobežot piekļuvi savam kontam uz noteiktu laiku.

Kā uzzināt, vai ir iekasētas nodevas?

Ja ir noteiktas maksas par izņemšanu vai iemaksu, tās tiks skaidri norādītas.

Ko darīt, ja esmu aizmirsis savu paroli?

EUcasino to nedara`Drošības apsvērumu dēļ saglabājiet savu paroli. Tātad, ja vēlaties atgūt savu paroli, jums būs jānoklikšķina uz "Aizmirsu paroli", kas atrodas zem lodziņa, kurā tiek prasīta jūsu parole. Jums būs jāatbild uz jūsu slepeno jautājumu, kuru iesniedzāt, izveidojot kontu. Jūs saņemsit e-pastu ar papildu informāciju par savu paroli.

Kā verificēt kontu?

Konta verifikācija ir ļoti vienkārša procedūra. Reģistrējoties kontam, jums tiks lūgts kopīgot savu e-pastu. Kazino uz jūsu e-pastu nosūtīs verifikācijas saiti, kurā jums jānoklikšķina uz saites, un jūsu konts tiks verificēts.

Ko darīt, ja mana spēle sasalst?

Ja jūsu spēle sastingst likmes laikā, jums būs jāaizver programmatūra, vienlaikus noklikšķinot uz CTR + ALT + DELETE. Nav par ko uztraukties, ja tas notiek ar jums, jo nākamajā pieteikšanās reizē spēle tiks atsākta un jūs turpināsiet no vietas, kur pārtraucāt.

Es saņēmu ziņojumu “Jūsu pārlūkprogramma izmanto uznirstošo logu skapīti”, kas man jādara?

Ja vēlaties turpināt spēlēt EUcasino, jums būs jāiespējo uznirstošie logi šai vietnei. Šādi varat iespējot uznirstošos logus pārlūkprogrammā Google Chrome:

  • Pārlūka rīkjoslā noklikšķiniet uz Chrome izvēlnes.
  • Atlasiet Iestatījumi.
  • Noklikšķiniet uz Rādīt papildu iestatījumus.
  • Sadaļā Privātums noklikšķiniet uz pogas Satura iestatījumi.
  • Sadaļā Uznirstošie logi atlasiet Atļaut visām vietnēm rādīt uznirstošos logus.
  • Noklikšķiniet uz Lietot un Labi. Pēc tam restartējiet pārlūkprogrammu.
Total score6.0
Argumenti par
+ VIP atpūtas telpa

Īsumā par kazino

Year foundedYear founded: 2009
Atbalsta veidiAtbalsta veidi (2)
Atbalsta dienesta e-pastsTiešsaistes tērzēšana
BonusiBonusi (4)
Iemaksas metodesIemaksas metodes (31)
Abaqoos
Bancontact/Mister Cash
Boleto
ClickandBuy
Credit Cards
Debit Card
EPS
Entropay
Euteller
GiroPay
Gluepay
Lottomaticard
MasterCardMoneta
Multibanco
Neosurf
Neteller
Nordea
POLi
Paysafe Card
Postepay
Przelewy24
QIWI
Skrill
Sofortuberwaisung
SporoPay
Teleingreso
Ukash
Visa
ewire
iDEAL
LicencesLicences (4)
Partneru programmaPartneru programma (1)
ProgrammatūraProgrammatūra (5)
SpēlesSpēles (10)
ValodasValodas (20)
arābu
bulgāru
dāņu
franču
grieķu
horvātu
itāļu
krievu
norvēģu
portugāļu
poļu
rumāņu
slovēņu
somu
spāņu
turku
ungāru
vācu
zviedru
čehu
ValstisValstis (8)
Apvienotā Karaliste
Bulgārija
Dānija
Horvātija
Polija
Somija
Zviedrija
Īrija
ValūtasValūtas (10)
ASV dolāru
Austrālijas dolāri
Dienvidāfrikas rands
Dānijas kronas
Kanādas dolāri
Krievijas rubļi
Lielbritānijas mārciņas
Norvēģijas kronas
Zviedrijas kronas
Šveices franki