Tiešsaistes kazino
onlinecasinorank.lv
  • Kazino pēc valūtas
  • Ziņas
  • Kazino pēc valsts
  • Kazino bonuss
  • Kazino spēles
  • Depozīta iemaksas metodes
Genesis

Genesis Tiešsaistes kazino pārskats 2020

Jauns kazino 2018 Ļoti mobils draudzīgs
$1,000Iegūstiet savu bonusu

undefined

8Reitings

Biežāk Uzdotie Jautājumi

Mēs esam apkopojuši atbildes uz visbiežāk uzdotajiem jautājumiem par Genesis Casino mūsu FAQ.

📌 Kad sagaidīt savus bezmaksas griezienus?

  • Kad jūs atvērt kontu un veikt depozītu, jūs saņemsiet pirmo partiju 30 bezmaksas griezienus 24 stundu laikā.

  • 📌 Cik ilgi ir izņemšanas process?

  • Tas viss ir atkarīgs no metodes, ko jūs izmantojat, lai atcelšanu. Kazino apstrādā izņemšanu starp 24 un 72 stundām.

  • 📌 Cik ilgi tas veic, lai pārbaudītu kontu?

  • Kad kazino saņem visus nepieciešamos dokumentus, Jūsu konts tiks apstiprināts starp 48 un 72 stundām.

  • 📌 Kas notiek, ja es pazaudēju savu interneta pieslēgumu, kamēr es spēlēt spēļu tiešraides?

  • Ja jūs zaudējat interneta savienojumu, kamēr jūs spēlējat tiešraides galda spēles, spēle turpinās kā parasti. Ja jūs nevarat atjaunot uzreiz, tad jūsu likme tiks reģistrēti kā "stāvēt", un tas nozīmē, ka tajā brīdī jums nav turpmākas darbības. Kad jums atgūt savu interneta pieslēgumu jūs varat pārbaudīt visas likmes, kas tika novietoti savā spēļu vēsturē.

  • 📌 Can I lūgt tirgotājs dzīvo gadījumā, man ir daži jautājumi par manu kontu?

  • Dzīvot tirgotājs nav piekļūt jūsu kontam un jūsu personīgo informāciju. Jūs varat uzdot viņiem jautājumus par stratēģijām spēli jūs spēlējat, bet ne par savu kontu. Ja Jums ir kādi jautājumi par savu kontu, jums vajadzētu sazināties ar klientu atbalsta, un jūs varat darīt, ka, izmantojot dzīvu tērzēšana, tālruni vai e-pastu.

  • 📌 Atbildīgas azartspēles - es esmu mainījis manu prātu par manu sevis izslēgšanu. Vai es varu atcelt?

  • Ja esat spēlētājs no Lielbritānijas, tad jūs nevarat atcelt savu Pašizslēgšana, jebkuri citi spēlētāji var. Jums ir nepieciešams, lai rakstītu pieprasījumu, ieskaitot tik daudz detaļas, cik iespējams, kāpēc jūs vēlaties, lai atkārtoti atvērt kontu. Jums būs 7 dienas uzteikuma periodā, sniedzot jums iespēju pārskatīt savu lēmumu. Spēlētāji no Apvienotās Karalistes ir jāgaida Pašizslēgšanas periodam līdz beigām, pirms tie var piekļūt saviem kontiem.

  • 📌 Atbildīgas azartspēles - Ko darīt, ja sevis izslēgšanas perioda beigām?

  • Kad pašizslēgšanas periods ir beidzies, jūsu konts tiks atkārtoti atvērts automātiski. Apvienotās Karalistes iedzīvotājiem ir nepieciešams, lai nosūtītu pieprasījumu atkārtoti atvērt savu kontu.

  • 📌 Atbildīgas azartspēles - Can neatgriezeniski slēgt savu kontu?

  • Ja vēlaties neatgriezeniski slēgt savu kontu, jums ir nepieciešams sazināties ar klientu atbalsta [email protected]

  • 📌 Atbildīgas azartspēles - Kā reģistrēties GAMSTOP?

  • Ja vēlaties pierakstīties uz GAMSTOP jums ir nepieciešams, lai apmeklētu www.gamstop.co.uk un ievadiet dažas personas datus, piemēram, jūsu vārdu, dzimšanas datumu un e-pasta adresi, tikai nosaukt dažus. Jūs saņemsiet e-pastu ar 24 stundu laikā, un, kad jūs savu pašizslēgšanas periods kļūs efektīvāka.

  • 📌 Atbildīgas azartspēles - Kā pašiem izslēgt no azartspēlēm?

  • Ja uzskatāt, ka jūsu azartspēļu ieradums kļūst nekontrolējama, tā ir laba ideja, lai lēni lietas leju. Jūs varat slēgt savu kontu uz vismaz 7 dienām līdz vienam gadam. Ja vēlaties atkārtoti atvērt kontu vēlreiz jums būs jāgaida 7 dienām, kas ir cool-off periods. Spēlētāji no AK var veikt taimauta periodu no 1 līdz 45 dienām vai sevi izslēgt sevi no azartspēlēm uz laiku no 6 mēnešiem. Pašizslēgšanas periodā jūsu konts netiks aktivizēts nekādos apstākļos. Jūs nevarat ieiet savā kontā šajā periodā, kā arī posmā. Mēs iesakām jums patstāvīgi izslēgt sevi no citiem kontiem ar dažādiem uzņēmumiem, lai savā labā. Varat arī instalēt programmatūru, kas būs aizliegt jums piekļūt jebkuru azartspēļu vietu. Mēs iesakām jums sazināties ar klientu atbalsta, pirms veikt turpmākus pasākumus.

  • 📌 es varu mainīt savu nepareizus personas datus?

  • Jums ir atļauts mainīt dažus personas datus, ja jūs uzskatāt, ka esat kļūdījies reģistrācijas procesa laikā. Jums ir nepieciešams, lai pieteiktos savā kontā, un izvēlieties cilni profils. Jūs nevarat mainīt savu vārdu, dzimšanas datumu un dzīvesvietas valsti, drošības apsvērumu dēļ. Gadījumā, ja jums ir nepieciešama papildu palīdzība, jums ir nepieciešams sazināties ar klientu atbalstu.

  • 📌 Ko darīt gadījumā, ja esmu aizmirsis e-pasta adresi, es izmantoti, lai reģistrētos kazino?

  • Ja esat aizmirsis savu e-pasta adresi, kuru izmanto, pirmo reizi reģistrēts kazino jums ir nepieciešams, lai nosūtītu e-pastu, lai [email protected] un augsti kvalificēta komanda Genesis kazino jums palīdzēs.

  • 📌 Es domāju, ka man jau ir konts Genesis Casino. Kā es varu pārbaudīt, vai tā ir taisnība?

  • Ja uzskatāt, ka jums jau ir konts Genesis Casino, bet neatceros pieteikšanās informāciju jums ir nepieciešams sazināties ar klientu atbalsta [email protected] un komanda varēs pārbaudīt un pārbaudīt savus datus. Tādā veidā jūs izvairāties no ņemot jūsu konts slēgts.

  • 📌 Kas notiek, kad viens ir problēmas pie reģistrācijas lapā?

  • Lielāko daļu laika, kad jūs saņemsiet kļūdas ziņojumu dažos gadījumos būs skaidrojums par to, ko jums vajadzētu darīt. Gadījumā, ja jūs atradīsiet ieilgušajām problēmām, mēģinot reģistrēties kazino, tad jums vajadzētu sazināties ar klientu atbalsta un viņi palīdzēs jums un palīdzēs jums pabeigt reģistrāciju.

  • 📌 Kā es varu atrast savu profila lapu?

  • Pirmā lieta, kas jums jādara, ir, lai pieteiktos savā kontā, tad iet uz "Mans konts", ko var atrast augšējā navigācijas joslā. Tas jūs aizvedīs uz jūsu mājas lapā, un no turienes jūs varat atrast cilnē Profils sānu izvēlnē.

  • 📌 Vai ir iespējams, ir vairāk nekā viens konts?

  • Katrs lietotājs drīkst būt tikai viens konts. Kazino patur tiesības dzēst dublikātu kontus.

  • 📌 Vai ir iespējams pārbaudīt konta un darījumu vēsturi?

  • Kad jūs doties uz manu kontu, un jūs noklikšķiniet uz cilnes Darījumi jūs varat redzēt savu konta aktivitāti. Ja jums ir nepieciešama palīdzība, jūs varat sazināties ar klientu atbalsta dienestu.

  • 📌 Kas jautāt, ja man ir jautājumi par manu kontu?

  • Katru reizi, kad jums ir grūtības vai rodas jautājumi par savu kontu, jūs varat sazināties ar klientu atbalsta dienestu, izmantojot dzīvu tērzēšana, telefonu vai e-pastu, un viņi labprāt palīdzētu jums.

  • 📌 var izslēgt manu abonementu jaunumus un akcijas?

  • Ja jūs vēlaties, lai nesaņemt biļetenus no kazino, vienkārši noklikšķiniet uz pogas 'Parakstīties uz', ko var atrast beigās katru e-pasta. Vēl viens veids, kā izslēgt paziņojumus ir atjaunināt jūsu "Mani paziņojumi" uzstādījumus un jūs nesaņemsiet nekādus paziņojumus no Genesis Casino.

  • 📌 Vai ir iespējams mainīt e-pasta adresi?

  • Jā, jūs varat nomainīt adresi jebkurā laikā vēlaties, un šis process ir ļoti vienkāršs. Jums ir nepieciešams, lai dotos uz savu kontu un atrast Mainīt e-pasta cilni un izpildiet norādījumus.

  • 📌 Es domāju, ka man ir azartspēļu problēmu. Kam es varu lūgt palīdzību?

  • Tiešsaistes azartspēles var būt jautri un ienesīgs aktivitāte, bet laiku pa laikam daži spēlētāji pazust visā procesā. Viņi tic, ka viņi var gūt ienākumus no azartspēlēm tikai, vai arī viņi uzskata, ka var riskēt vairāk, lai atgrieztu naudu viņi ir zaudējuši. Jebkurā gadījumā ir, tad jautājums ir jāņem nopietni, un, ja jūs uzskatāt, ka jums ir izstrādājuši azartspēļu atkarības, tad jums vajadzētu meklēt palīdzību. Jums vajadzētu sazināties ar klientu atbalsta, un viņi palīdzēs jums, izmantojot pasākumus, jums vajadzētu veikt un veikt jautājumus savās rokās.

  • 📌 Kā pārliecināties, ka es saņems e-pastus no Genesis kazino?

  • Tas ir ļoti vienkāršs un viss, kas jums jādara, ir pievienot GenesisCasino.com uz jūsu pakalpojumu sniedzēja "Safe Sender" sarakstā.

  • 📌 es kļūdījies, kad es dalītu manu personīgo informāciju pēc reģistrācijas. Ko man darīt?

  • Kad jūs uzzināt, ka dažas detaļas, kas jums ir kopīgas ar kazino ir nepareizi, tad jums nekavējoties jāsazinās ar kazino. Jūs varat vai nu sūtīt e-pastu uz [email protected] vai ar Live Chat. Atbalsta aģentiem būs vairāk nekā priecīgi jums palīdzēt.

  • 📌 Vai Mozus Casino ir visas nepieciešamās licences?

  •  Kazino vada Genesis Global Limited un ir reģistrēta saskaņā ar Maltas tiesību aktiem un regulē Maltas Gaming Authority licences numuru MGP / B2C / 314/2015. Kazino ir licencēta un regulē Lielbritānijas Azartspēļu komisija ar licences numuru 000-045235-R-324-169-008

  • 📌 Cik droša ir sūtīt personiskos dokumentus kazino?

  • Ikviens dokuments kazino saņem tiek glabāta drošā vidē, un tas ir pieejams tikai augstākā līmeņa drošības darbiniekiem.

  • 📌 Cik droša ir mani dati un mana darbība pie Genesis kazino?

  • Kad jūs pieteikties savā kontā, visas jūsu darbība tiek aizsargāta, izmantojot standarta šifrēšanas tehnoloģiju. Tas nozīmē, ka visas jūsu personīgās informācijas un visa darbība mājas lapā ir konfidenciāla. Genesis Casino ir starptautiski atzīta, un viens no galvenajiem iemesliem, kas ir, jo tas nodrošina drošu, atbildīgu un drošu spēļu vidi.

  • 📌 Kas ir GDPR?

  • GDPR vai Vispārīgā datu aizsardzības regula nosaka, cik uzņēmumi izmanto savu personīgo informāciju. Tas var ietvert jūsu vārdu, adresi vai tālruņa numuru, tikai nosaukt dažus. Tālāk aprakstītas kā tas var ietekmēt jums.

  • 📌 Can Man ir dažas personas informāciju izdzēsta?

  • Jebkura informācija, kas tiek glabāta datu bāzē par noteiktu periodu 5 gadu nevar mainīt whatsoever. Šī regula ir noteikts ar nelikumīgi iegūtu līdzekļu legalizēšanu un terorisma finansēšanu noteikumu. Lūdzu, atcerieties, ka visa informācija, kazino ir par jums tiks iznīcināti, kad ir beidzies saglabāšanas periods.

  • 📌 Kāpēc kazino vajadzībām personīgo informāciju?

  • Kazino ir noteikts ar likumu, lai nodrošinātu Jūs ar augstas kvalitātes servisu. Kazino var apstrādāt al personisko informāciju, kad jūs piekrītat sniegt pats. Lai iegūtu sīkāku informāciju, mēs iesakām jums pārbaudīt kazino konfidencialitātes politiku.

  • 📌 Cik ilgs laiks nepieciešams veikt depozītu?

  • Lielākā daļa no depozīta paņēmieniem pie Genesis Casino ir tūlītēja. Tas nozīmē, ka tad, kad jūs veicat depozītu nauda tiks pārvietotas uz jūsu bilanci dažu minūšu laikā. Dažas depozīta metodes var aizņemt ilgāku laiku, atkarībā no tā, kurš sniedz lietojat un jūsu valsts.

  • 📌 Kā veikt depozītu?

  • Making depozītu ir ļoti vienkārša, jums vienkārši nepieciešams, lai atrastu depozītu pogu, kas atrodas augšējā labajā pusē katru lapu, vai arī varat doties uz Mans konts. Ir dažādas noguldījumu pieejamās metodes, un jums ir nepieciešams, izvēlēties vienu, kas ir piemērots Jums labāko. Jums ir nepieciešams atcerēties, ka tad, kad jūs izvēlaties depozīta metodi, jums ir nepieciešams, lai izmantotu to pašu metodi, kad jūs iesniedzat atcelšanu. Genesis Casino piedāvā sekojošas depozīta metodes: Visa, MasterCard, Skrill, Neteller, Paysafe vai ar bankas pārskaitījumu. Ja jums rodas kādas problēmas, kad jūs mēģināt veikt depozītu, jums vajadzētu sazināties ar klientu atbalsta papildu palīdzību.

  • 📌 Es depozītu, bet šie līdzekļi joprojām nav par manu bilanci. Ko man darīt?

  • Pirmā lieta, kas jums jādara, ir pārbaudīt, vai nauda tika atskaitīta no jūsu kartes vai kontu. Ja viņi būtu, tad jums vajadzētu sazināties ar klientu atbalsta, un viņi var izsekot naudu un atrisināt šo problēmu jums. Dažos gadījumos, jums ir nepieciešams, lai nosūtītu kopiju darījumu, lai klients aģenti var izmeklēt to ar maksājumu pakalpojumu sniedzējs.

  • 📌 Cik droša ir mana nauda par Genesis kazino?

  • Genesis Casino nodrošina drošu un uzticamu vidi saviem spēlētājiem. Visa jūsu informācija tiek šifrēta, pateicoties SSL savienojumu kazino izmanto. Tas nozīmē, ka tikai cilvēki, kas bija paredzēti, lai izlasītu informāciju un neviens cits. Maksājumu metodes, ka kazino lietojumi ir PCI compliant, kas nozīmē, ka jūsu kartes dati ir droši apstrādāti. Top-iecirtums tehnoloģija tiek nodarbināti, lai nodrošinātu, ka jūsu finanšu informācija ir droši no nesankcionētu grozīšanu vai lietošanu.

  • 📌 Kādā valūtā es varu izmantot, lai veiktu depozītu Genesis kazino?

  • Viss UK spēlētājiem ir nepieciešams, lai izmantotu GBP kad tās iemaksu savā kontā. Pārējās valūtas, kas tiek atbalstīti Genesis Casino ir: USD, EUR, NOK, SEK, GBP, CHF, CAD, AUD, LVL, CZK, PLN, RUB, DKK, POS, GEL, TRY, CNY, NYZ, MXN, NGN, BGN, HRK, HUF, PEN, KRW, UAH, INR. Jums ir nepieciešams atcerēties, ka tad, kad jūs saiti valūtu savā kontā, reģistrējoties kazino, to pašu valūtu nevar mainīt nākotnē.

  • 📌 Es izņemšanas pieprasījumu, bet es esmu mainījis manu prātu. Vai es varu atcelt?

  • Jā, tas ir iespējams atcelt izmaksas pieprasījumu. Jums ir nepieciešams doties uz sadaļu Mans konts un noklikšķiniet uz cilnes Gaida izņemšanu. Vienkārši sekojiet instrukcijām, un jūs varat atcelt savu izņemšanas pieprasījumu nav laika.

  • 📌 Man ir grūtības veikt atsaukumu. Kas noticis?

  • Pirmā lieta, kas jums jādara, ir pārbaudīt, vai visu informāciju, kas jums sniedzis kazino pēc reģistrācijas ir precīza. Tie ir visbiežākie iemesli, kādēļ atcelšana nenotiek: · Jums nav, lai apstiprinātu savu kontu. · Jūs mēģināt izņemt vairāk naudas nekā jums ir uz jūsu bilanci · Jūsu bankas konta numurs ir nepareizs · Jums ir aktīvs bonusu, kas jāpieliek wagered Ja jūs izvēlējāties, un konstatēja, ka visa informācija ir taisnība, tad mēs iesakām jums izmēģināt atverot kontu citā pārlūkprogrammā. Ja problēma joprojām pastāv, pēdējais solis ir sazināties ar klientu atbalsta un aģentiem centīsimies atrisināt problēmu.

  • 📌 Vai ir kādi iesaistīti izņemšanu maksas?

  • Ir 2% apstrādes maksa iesaistīts veicot atcelšanu. Pirms jūs apstiprināt savu lēmumu atteikties jums tiks paziņots par summu. Lūdzu, atcerieties, ka, pieprasot atcelšanu akceptēšanas maksas, kā arī. Ir dažas maksāšanas metodes, kur summa var būt mazāka par to.

  • 📌 es varu izmantot bonusa naudu par kazino spēlēm?

  • Daži prēmijas ir ierobežotas noteiktām spēlēm, bet citi var piemērot jebkurā spēlē. Pirms jūs saņemat bonusa naudu, jums vajadzētu pārbaudīt Bonusa Noteikumus pirmās.

  • 📌 Can I atdot bonusu?

  • Jā, jūs varat nodot bonusu, pirms sākat spēlēt. Jūs pat varat nodot bonusu, kad esat sācis spēlēt un izdarījis likmes. Jums ir nepieciešams atcerēties, ka, ja jūs nolemjat to darīt, ka visi laimesti būs padošanās pārāk, un visi zaudējumi tiks atskaitīta no jūsu reālu naudu. Lai to izdarītu, jums ir nepieciešams, lai pārietu uz sadaļu Mans konts tad atlikuma un cilni Bonus, un noklikšķiniet uz pogas "atsavina," zem aktīvās bonusu.

  • 📌 Kādas ir wagering prasības bonusu?

  • Bonuss jūs saņemat, kad jūs veicat depozītu, ir tikai papildu naudu kazino atalgo jūs ar, lai jūs varētu spēlēt ilgāk un izmēģināt vairāk spēles. Katrs no prēmijas, ka kazino ir piedāvāt nākt ar derībām prasības, kas jums ir nepieciešams, lai sasniegtu, pirms jūs varat veikt atcelšanu. Šīs prēmijas un bezmaksas griezieni no Genesis Casino nepieciešams wagered 40 reizes, ja vien nav norādīts citādi. Jūs varat veikt izņemšanu pirms esat wagered bonusu, bet tas nozīmē, ka jūs zaudēsiet savu bonusu naudu un visas laimestu too.

  • 📌 Can I spēlēt spēles par brīvu?

  • Jā tu vari. Dažas spēles var spēlēt demo versiju, bet citi nevar. Tas parasti notiek ar dzīvu spēles, kur visi galda vietas ir rezervētas maksā spēlētājiem.

  • 📌 Kā aktivizēt bezmaksas griezienus?

  • Laiku pa laikam kazino balvas tās lojāli atskaņotāji ar dažiem bezmaksas griezienus izmēģināt jaunu spēli. Aktivizēšana bezmaksas griezienus, ir ļoti viegli. Jums vienkārši nepieciešams, lai pieteiktos uz spēli, un jūs saņemsiet paziņojumu, norādot skaitu bezmaksas griezienus jums ir piešķirtas.

  • 📌 Are kazino spēles godīgi un nejauši?

  • Fakts, ka kazino piedāvājumu spēles no atzītiem un uzticamiem sniedzējiem izsaka visu. Visas spēles ir pārbaudītas vienā no pasaules visvairāk pieredzējis un uzticams spēļu testēšanas laboratorijās sauc Technical Systems Testing, kas ir daļa no Gaming Laboratories International. Arī spēles ir apstiprinājusi eCOGRA, kas ir starptautiski akreditēta testēšanas aģentūra, kas atrodas Londonā. Tas nozīmē, ka Random Number Generator ir 100% pārliecināti, un objektīvs.

  • 📌 Kuras programmatūras nodrošinātāji var atrast Genesis kazino?

  • Pie Genesis Kazino, jūs varat atrast spēles, daži no labākajiem programmatūras pakalpojumu sniedzēji arvien ieskaitot NetEnt, Microgaming, Quickspin, NYX Interactive Atskaņot n`Go un Evolution.

  • 📌 Kas notiek, ja es zaudēt interneta pieslēgumu, spēlējot spēli?

  • Nekas nenotiek, ja jūs zaudējat savienojumu. Spēle jūs spēlējat tiek apturēta, un, kad jums atgūt savienojums jūs turpināsiet kur apstājās pirmajā vietā. Jūs nekad zaudēt savu naudu, jo atvienošanas.

  • 📌 Es esmu, kam problēmas ar pieteikšanos manā kontā?

  • Jūs, iespējams, izmantojot nepareizu pieteikšanās informāciju vai varbūt Caps Lock ir ieslēgts, uz tastatūras. Gadījumā, ja esat aizmirsis savu paroli, varat mēģināt, lai atjaunotu to, izmantojot paroles saiti Aizmirsāt izvēlnē Palīdzība. Ja problēma joprojām pastāv, tad mēs iesakām jums sazināties ar klientu atbalsta papildu palīdzību.

  • 8Reitings
    Tiešsaistes kazino

    Īsi fakti par kazino

    Spēles +
    BaccaratBingoBlackjackDragon TigerPai GowPokerRouletteSlotsThree Card PokerVideo Poker
    Partneru programma +
    Iegūstiet savu bonusu
    8Reitings
    SaitesAtkarība no azartspēlēmAtrunaAtbildīga spēlēšanaPrivātuma politikaNoteikumi
    Online Casino Rank ir neatkarīgs tiešsaistes spēļu portāls, kas nodrošina aktuālu un precīzu informāciju par tiešsaistes kazino pasauli.
    © onlinecasinorank.lv 2020