Reaģējot uz filipīniešu klientu un uzņēmumu pieaugošo vajadzību pēc alternatīviem norēķinu kanāliem skaidrā naudā, dibinātājs un izpilddirektors Robertsons "Diks" Čiangs 2010. gadā izveidoja Dragonpay. Tādējādi Chiang sniedza Filipīnu patērētājiem vairāk veidu, kā norēķināties. Tā kā Dragonpay galvenā mītne atrodas Makati pilsētā, tā sniedz tirgotājiem, mazumtirgotājiem, uzņēmumiem un klientiem iespēju nosūtīt un pieņemt dažādas maksājumu metodes, izmantojot drošu digitālo platformu, tādējādi izveidojot vienas pieturas aģentūras maksājumu vārteju. Tā plašajā uzticamo un atbalstīto kanālu klāstā ietilpst GCash, mobilie maksājumi, PayMaya, Cash Express, lielas bankas, piemēram, BDO Network Bank, BI un UnionBank. Papildus šiem kanāliem Dragonpay pat atbalsta tādus kanālus kā tradicionālie ārpusbiržas fiziskās tirdzniecības vietas, tostarp pārskaitījumu centri, maksājumu centri un bankomāti. Pateicoties papildu funkcijām, kas veicina alternatīvus un progresīvus naudas saņemšanas un nosūtīšanas veidus, Dragonpay tiek uzskatīts par augsto tehnoloģiju maksājumu risinājumu, kas izstrādāts daudzkanālu integrācijai un bezrūpīgai maksājumu apstrādei.
Ar gandrīz 13 gadu pieredzi un vairāk nekā 11 miljoniem klientu, šis maksājumu risinājums līdz šim ir veicis vairāk nekā 130 miljonus naudas pārvedumu. Dragonpay, bez šaubām, ir viena no lielākajām un pieejamākajām, ērtākajām un uzticamākajām maksāšanas metodēm, ko Filipīnu salas ir redzējušas pēdējo desmit gadu laikā — ar daudzām izaugsmes un paplašināšanās iespējām filipīniešu ieviešanā ar vairākiem maksāšanas veidiem.