Bezskaidras naudas, drošā un reāllaika tiešsaistes maksājumu metode — PayNow — tika ieviesta un reklamēta 2017. gadā gan patērētājiem, gan uzņēmumiem. PayNow, ko ieviesa Singapūras asociācijas banka (ABS), bija tieša atbilde uz pieaugošo pieprasījumu pēc ērtāka un efektīvāka maksas pārskaitīšanas un līdzekļu saņemšanas veida.
PayNow pārrauga Singapūras Monetārā iestāde (MAS) un piedāvā uzlabotu līdzekļu pārveduma pakalpojumu, kas ļauj četrpadsmit PayNow iesaistīto banku klientiem nosūtīt un saņemt Singapūras dolāra (SGD) līdzekļus no viena Singapūras bankas konta uz citu. Šīs iesaistītās bankas ietver, bet ne tikai, Citibank Singapore Limited; DBS banka/POSB; HSBC; Maybank; OCBC banka; Standard Chartered Bank; un United Overseas Bank.
Jebkurš klients un uzņēmums var reģistrēties pakalpojumam PayNow, vienkārši izmantojot savu Singapūrā reģistrēto mobilā tālruņa numuru, Singapūras valsts reģistrācijas identifikācijas karti vai ārvalstu identifikācijas numuru, UEN uzņēmuma reģistrācijas numuru vai virtuālo maksājumu adresi. Pēc tam lietotāji var pārskaitīt SGD līdzekļus no viena bankas konta vai e-maka konta uz citu, izmantojot ātro un drošo darījumu (FAST) tīklu. Tas ir regulēts un standartizēts maksājumu dzelzceļš, kas nodrošina drošu maksājumu pakalpojumu sniedzēju savietojamību.
Izmantojot PayNow Mobile starpniekserveri, jums var izveidot arī QR kodu. Tas ir pieejams, kad reģistrējat savu mobilā tālruņa numuru pakalpojumā PayNow, izmantojot DBS/POSB digi banku/iWealth, un to var koplietot, lai viegli saņemtu līdzekļus, izmantojot PayNow reģistrēto mobilā tālruņa numuru.
Saistīts ar citu kaimiņvalstu maksājumu pakalpojumu sniedzējiem, piemēram, Stripe, DuitNow, UPI un PromptPay, PayNow sniedz novatorisku iespēju Singapūras iedzīvotājiem nekavējoties veikt pārrobežu maksājumus un otrādi tādās valstīs kā Malaizija un Taizeme.
Uzticamais maksājumu pakalpojums ir pieejams 24 stundas diennaktī, 365 dienas gadā un ietaupa klientu izmaksas, jo maksa ir ievērojami zemāka nekā kartēm Singapūrā.