In an tiešsaistes kazino, kas pieņem kredītkartes, spēlētāji var apstrīdēt un atcelt krāpnieciskas vai nelikumīgas kredītkaršu maksas, izmantojot strīdu un atmaksas sistēmas. Šie pasākumi ir paredzēti, lai aizsargātu karšu īpašniekus pret krāpnieciskām maksām, izmantojot drošas maksājumu metodes, piemēram, kredītkartes.
Strīds rodas, ja kartes turētājam rodas šaubas par darījumu, parasti kļūdas iekasējumā, solīto preču vai pakalpojumu nesniegšanas vai vispārējas neapmierinātības ar attiecīgo darījumu dēļ.
Kartes īpašniekam ir jāsazinās ar izdevējbanku un jāsniedz informācija par strīdīgo darījumu. Pēc tam banka veic izmeklēšanu, sazinoties ar tiešsaistes kazino kredītkartes maksājumu apstrādātāju, lai iegūtu papildu informāciju un pierādījumus.
Ja strīds ir veiksmīgs, izdevējbanka var atcelt darījumu no kredītkartes tiešsaistes kazino, kas ir pazīstams kā atmaksa. Pēc tam banka pārskaita naudu no kazino konta uz klienta kontu. Tiešsaistes kazino reālās naudas kredītkarte riskē zaudēt naudu, maksāt vairāk apstrādes izmaksās un sabojāt savu reputāciju, ja klienti nolemj apstrīdēt darījumus.
Spēcīgas drošības metodes, skaidri noteikumi un nosacījumi, kā arī noderīga klientu palīdzība ir izplatītas stratēģijas, ko izmanto labākie kredītkaršu tiešsaistes kazino, lai samazinātu patērētāju sūdzību un atmaksu skaitu.
Iespējamas krāpnieciskas darbības vai atmaksas sistēmas ļaunprātīgas izmantošanas rezultātā tiešsaistes kazino, kas pieņem kredītkartes, var arī atzīmēt un aizliegt spēlētājus, kuri bieži veic atmaksu.