Dienvidamerikā iGaming tirgu raksturo daudzveidīgs piegādātāju klāsts, kas sacenšas par tirgus daļu. Tirgus daļas sadalījums ir šāds:

Tendences ietekmējošie faktori
- Izmaiņas likumdošanā: Nesenie tiesību aktu atjauninājumi tādās valstīs kā Brazīlija un Argentīna ir pavēruši iespējas regulētām tiešsaistes azartspēlēm. Tas ir palielinājis konkurenci starp piegādātājiem, cenšoties nostiprināt stabilitāti šajos jaunajos tirgos.
- Patērētāju preferences: Dienvidamerikas spēlētāji izmanto mobilās platformas, jo palielinās viedtālruņu izplatība. Piegādātāji, piemēram, Pragmatic Play, ieņem vadošo pozīciju tirgū, piedāvājot kulturāli lokalizētus nosaukumus, piemēram, Chili Heat un Big Bass Bonanza, kas piesaista reģionālās gaumes.
- Lokalizācijas stratēģijas: vietējai auditorijai pielāgots saturs, izmantojot tēmas, valodu un mazas datu prasības, ir ļāvis globālajiem piegādātājiem iegūt ievērojamu piesaisti. Mazāki reģionālie pakalpojumu sniedzēji arī plaukst, piedāvājot spēles, kas optimizētas jauniem tirgiem ar lēnāku interneta ātrumu.
Nākotnes tendences 2025. gadā
Kad Brazīlija pabeidz savu normatīvo regulējumu, reģions ir uz nozīmīgas tirgus paplašināšanās robežas, piesaistot jaunus operatorus un globālos piegādātājus. Paredzams, ka Pragmatic Play un Playtech nostiprinās savas pozīcijas, izmantojot lokalizētus piedāvājumus, kas rezonē ar Dienvidamerikas spēlētājiem. Mobilās spēles joprojām ir galvenais virzītājspēks, jo spēlētāji arvien vairāk dod priekšroku lietotājam draudzīgām platformām, kas optimizētas izklaidei ceļā. Lai gan joprojām dominē video spēļu automāti, ātras spēles, piemēram, Crash un tūlītējas uzvaras formāti, kļūst arvien populārākas, īpaši jaunāku auditoriju vidū, kas meklē ātru, aizraujošu pieredzi. Sagaidāms, ka ārpus Brazīlijas tirgos, piemēram, Kolumbijā un Argentīnā, būs stabila izaugsme, kad tiesiskais regulējums būs nobriedis.