Neskatoties uz to, ka craps ir a populāra kazino spēle pamatojoties uz veiksmi, daudzas craps stratēģijas ir palīdzējušas spēlētājiem iegūt priekšrocības pār māju vai citiem spēlētājiem.
Pirms mēģināt izveidot stratēģiju, lai uzvarētu spēlē, ir svarīgi zināt tiešsaistes craps pamatnoteikumi. Labi nezinot noteikumus, var būt grūti saprast pat visvienkāršāko craps stratēģiju.
Spēlētājiem tas ir svarīgi atrast pareizo tiešsaistes kazino vai craps vietne, kurā viņi var spēlēt bez maksas vai ar īstu naudu. Tas viņiem palīdz atklāt labāko craps derību stratēģiju, izprast craps izredzes un efektīvi izmantot savas zināšanas, lai uzlabotu savas izredzes uzvarēt.
Pass Line likme
Lielākā daļa craps spēlētāju izvēlas likt likmes uz piespēļu līniju. Šī likme tiek veikta tieši pirms kauliņu ripināšanas. Uzvaroša likme tiek veikta, ja šāvējs saņem 7 vai 11. Spēlētāji zaudē likmi, ja šāvējs iegūst 2, 3 vai 12.
Rezultāts ir punkts, ja šāvējs met ciparu, kas nav 1. Šāvējam ir jāatkārto šis skaitlis pirms 7. Un, ja viņš to izdara, likme uzvar. Tā ir zaudēta likme, ja šāvējs met 7 pirms punkta numura.
Nepāriet likmi
Nepāriet ir alternatīva Pass Line likmei. Ja šāvējs met 2 vai 3, viņš vai viņa uzvar likmi. Ja viņi met 7 vai 11, viņi zaudē. Likmes tiek uzskatītas par grūdienu, ja spēlētājs met 12.
Jebkurš cits skaitlis, ko metis šāvējs, kļūst par punktu. Šāvējam jāmēģina iemest 7 pirms punktu summas. Spēlētāji zaudē likmi, ja izmet punktu skaitu pirms 7.
Come Bet
Kad šāvējs ir iestatījis punktu skaitu, var veikt Come Bet, kas ir identisks Pass Line likmei. Come Bet atmaksāsies, ja šāvējs sasniegs 7 vai 11 pēc tam, kad viņš vai viņa to ir ievietojis. Spēlētāji zaudēs savu likmi, ja šāvējs saņems 2, 3 vai 12.
Jaunais mērķis ir, ja šāvējs piezemējas uz cita skaitļa, nevis uz nākšanas punktu. Šāvējam ir jāizvairās no 7 ripināšanas, vispirms ripinot pieejas punktu. Un, ja viņi to dara, likme uzvar. Spēlētāji zaudēs savu likmi, ja 7 tiks izmests pirms atnākšanas punkta.
The Don't Come Bet
Don't Come ir Come Bet otrādi. Ja šāvējs pēc likmes izdarīšanas met 2 vai 3, viņš vai viņa uzvar. Ja viņi met 7 vai 11, viņi zaudē. Likmes tiek uzskatītas par grūdienu, ja spēlētājs met 12. Jaunais mērķis ir tad, ja kauliņš nonāk uz cita skaitļa, nevis uz nākšanas punktu.
Šāvējam jāmēģina izmest 7, pirms tiek izmests atnākšanas punkts. Spēlētāja likme tiek zaudēta, ja šāvējs met tuvošanās punktu pirms 7.
Citi likmju veidi
Tiešsaistes kazino craps piedāvā plašu likmju klāstu, neskaitot likmju likmi, nepastarpināt likmi, nākt likmi un nenākt. Daži no visbiežāk sastopamajiem ir šādi:
- Vieta likmi - Likme uz skaitli 4, 5, 6, 8, 9 vai 10, kas parādās pirms 7. Laimests ir proporcionāls derību iespējamībai, ar 7:6 maksājums par uzvaru ar 6 vai 8.
- Lauka likme - Likme uz nākamo metienu ir 2, 3, 4, 9, 10, 11 vai 12. Ja tiek izmests 3, 4, 9, 10 vai 11, derības slēdzējs saņem vienādu naudu, bet metiens ar 2 vai 12 rezultāts ir 2:1.
- Lielais 6/Lielais 8 - Likme, ka šāvēja pirmais metiens ir 6 vai 8, nevis 7. Uzvarētājiem tiek piešķirta pat nauda.
- Hard Way Bet - Likme, kas uzlikta uz divu skaitļu, kas nav 7, izmešanas iznākumu. Cietā 6 ir likme uz to, ka šāvējs trāpa divus 3 pirms 7. Atkarībā no kazino, atdeve var būt no 9:1 līdz 7: 1.
Bankroll Management in Craps
Spēlētāji, kuri slikti rūpējas par saviem bankrolliem, var ātri zaudēt visu savu naudu. Tēriņu ierobežojuma noteikšana un ievērošana pirms dalības ir ļoti svarīga. Pirms starta spēlētājiem arī jāierobežo, cik daudz naudas viņi ir gatavi likt likmes un zaudēt.
Kad šis limits ir sasniegts, ir pienācis laiks atteikties no spēles. Ieteicams arī izveidot bankrota pārvaldību laimestu iegūšanai. Kad spēlētāji sasniedz kādu no šiem ierobežojumiem, viņiem jāatkāpjas no spēles.