Craps ir spēle ar vienkāršiem principiem. Šīs kauliņu spēles mērķis ir uzminēt, kas notiks, kad divi kauliņi tiks izmesti precīzi. Spēlējot craps, spēlētāji var likt likmes uz "Pass" vai "Don't Pass" rezultātiem.
In craps, Pass likme ir neapšaubāmi visizplatītākā likme. Pirmajā kauliņa mešanas reizē ir jāizveido 7 vai 11, lai laimētu Pass likmi (pazīstama kā "izmešana"). Pass derības tiek zaudētas, kad šāvējs met 2, 3 vai 12. "Punkts" ir jebkurš skaitlis, kas tiek izmests, ja neparādās 4, 5, 6, 8, 9 vai 10. Pass likme uzvar, ja šāvējs vēlreiz met punktu skaitu. Ja šāvējs met 7, likme neizdodas (tādā gadījumā Pass likme zaudē).
Kā norāda tās nosaukums, likme Don't Pass ir Pass derības pretēja puse. Lai gūtu panākumus, šāvējam ir jāieskaita 2 vai 3, veicot likmi Don't Pass. Likme Don't Pass tiek zaudēta, kad šāvējs iegūst 7 vai 11.
Likmes tiek uzskatītas par grūdienu, ja spēlētājs met 12. (ne uzvar, ne zaudē). Ir iespējams laimēt likmi Don't Pass, ja šāvējs met 7, pirms atkal met punktu skaitu pēc noteikta punktu skaita.
Craps piedāvā dažādas likmes, kas pārsniedz standarta Pass un Don't Pass derības, tostarp likmes Come and Don't Come, Pozīcijas likmes un Field derības. Ir pieejamas dažādas likmes, un katrai no tām ir savas vadlīnijas un maksājumu struktūra.
Dažādas craps variācijas ir savi īpaši noteikumi, kas var atšķirties atkarībā no spēlējamā veida.