Rummy ir pamata kāršu spēle, kurā kārtis tiek sakārtotas no zemas uz augstu, no 2 līdz Ace. Kartes nominālvērtība ir tās ekvivalentā vērtība spēles laikā. Piemēram, 3 kartei ir 3 punkti. Sejas kartes, piemēram, Džeks un Dūzis, ir 10 punktu vērtas. Kad spēlētāji pulcējas, lai piedalītos kazino, dīleris ir klāt un ir gatavs pārraudzīt spēli. Pēc ātras sajaukšanas viņš sadala kārtis. Seši spēlētāji saņem 6 kārtis. Trīs spēlētāji saņem 7 kārtis. Divi spēlētāji saņem 10 kārtis katrs. Ja spēlē tikai viena persona, dīleris ir otrais spēlētājs.
Kā spēlēt Rummy tiešsaistē
Tiešsaistes rummy spēles atdarina sauszemes versiju. Visas atlikušās kārtis ir parādītas digitālajā ekrānā ar attēlu uz leju. Blakus atvērtajām kārtīm ir kaudze, kas ļauj spēlētājiem izmest kārtis. Šīs kārtis ir pavērstas uz augšu. Kad spēle sākas, spēlētājs, kurš atrodas pa kreisi no dīlera, izvelk kārti no klāja atliekām vai no izmešanas kaudzes. Tiešsaistes spēle prasa spēlētājam izvēlēties karti, noklikšķinot uz tās.
Tiešsaistes rummy turnīri ir populāri spēles entuziastiem, kuri piedalās. Spēles beigās uzvarētājam ir vismazākais kāršu skaits. Visi spēlētāji spēles laikā izmet, atlaiž vai sajauc kārtis.
Rummy noteikumi
Rummy ir iemaņu spēle, kas prasa izpratni par spēles noteikumiem un ievērojamu praksi, lai izcīnītu uzvaru. Spēlētājam ir nepieciešama laba atmiņa, loģika un analītika, lai konsekventi pārspētu pretiniekus.
- Meld - Lai spēlētājs varētu sapludināt karti, viņam ir jātur 3 secīgas numurētas kārtis. Piemēram, 3,4,5 dimanta darbi. Spēlētāji var arī sajaukt līdzvērtīgas kārtis ar tādu pašu numuru, piemēram, trīs 6. Džokers var arī palīdzēt izveidot rindu, ja spēlētājam ir 2 un 4 kārts vai kaut kas līdzīgs.
- Izmest – Katra gājiena laikā spēlētājs var izmest jebkuru karti, kuru viņš izvēlas pievienot kaudzei. Tā ir viena no vienkāršākajām spēlēm.
- Atlaižot – Kartes nolikšana ļauj spēlētājam pabeigt komplekta izmešanu. Piemēram, ja spēlētājam ir visas četras karaļa kārtis, viņš var izmest trīs karaļa kārtis un atlaist ceturto karali. Spēlētājs var atlaist katru reizi, kad viņam ir četru kāršu kombinācija.
Spēlētājs, kurš pirmais atbrīvojas no visām kārtīm, saņem visus punktus. Spēlētāji var izvēlēties sākt spēli no jauna.