Latviešu
onlinecasinorank.lv
  • Kazino pēc valsts
  • Kazino bonuss
  • Free Spins Bonusi
  • Kazino spēles
  • Depozīta iemaksas metodes
  • Ziņas
Menu
Tiešsaistes kazino
Latviešu

Atklāts: kā itāļu grāmatnīcas izdzīvoja grūto gadu

Ziņas

2021-08-28

Eddy Cheung

Kopš bezprecedenta koronavīrusa pandēmijas ierašanās 2020. gadā, šoka viļņi ir bijuši jūtami daudzās nozarēs.

Atklāts: kā itāļu grāmatnīcas izdzīvoja grūto gadu

Viena īpaša telpa, kas izjuta spiedienu, bija azartspēļu nozare - visintensīvāk jūtama Itālijā. Valsts azartspēļu tirgum tika dots mežonīgs trieciens, kad slēgšanas laikā pastāvēja azartspēļu tirdzniecības aizliegums un strauji palielinājās nodokļi.

Izdzīvošanas atslēga

Neskatoties uz šiem smagajiem sitieniem, azartspēļu nozare reaģēja intuitīvi, izmantojot internetu kā glābjošu žēlastību. Digitālie piedāvājumi, piemēram, tiešsaistes kazino un spēles izraisīja ieņēmumu pieaugumu par 95% visā interneta sektorā - klasiskos kazino, piemēram, BetVictor, Spēlēt miljonu, un Spēlēt Grand koronavīrusa viļņa laikā visi bija finansiāli augšā.

Galvenais rādītājs, lai atņemtu šo interneta tirādi, ir jaunu azartspēļu klientu pieplūdums, kas reģistrējas, lai kļūtu par tiešsaistes spēlētājiem. Sakarā ar to, ka cilvēki ir spiesti palikt mājās slēgšanas ierobežojumu dēļ, vairāk no tiem, kas sliecas uz azartspēlēm, izmantoja tiešsaistes piedāvājumus, ko uzticami uzņēmumi bija sagatavojuši. 2020. gads bija spēļu gads, un dažādās nozarēs notika virkne digitalizācijas: darba vide tika samazināta līdz Zoom zvaniem, bet kazino - līdz visaptverošām tiešsaistes paketēm. Šī ērtība ir tehnisks ieguvums daudziem lietotājiem, kuri tagad var piekļūt azartspēļu nozarei no savām mājām.

Izpilddirektora komentāri

Fabio Schiavolin, Snaitech izpilddirektors, komentēja, sakot: "2020. gada dati parādīja skaidru norādi uz visu preču un pakalpojumu pieprasījuma digitalizāciju, ko atbalsta 2020. gada mazumtirdzniecības slēgšana, patērētājiem baudot digitālo piedāvājumu ar lielāku pārliecību."

Neskatoties uz pandēmijas uzbrukumu, kas nozarē ienesa neredzētas izmaiņas, Kazino Itālijā agrāk bija jāpārvar šāda veida vētra. 2019. gadā tika pieņemts dekrēts par cieņu, kas paredzēja aizliegt gandrīz visas kazino reklāmas. Ar šo neveiksmi azartspēļu tirgotāji bija spiesti atklāt jaunus veidus, kā piesaistīt lietotājus tiešsaistē, kas bija vairāk nekā reklāma un mārketings. Centieni tika novirzīti uz mazumtirdzniecības klātbūtnes izmantošanu kā potenciālo pirkumu ģenerēšanas metodi, kas faktiski palielināja azartspēļu bruto ieņēmumus. Tas var būt pārsteigums daudziem cilvēkiem, kuriem varētu šķist dārga ideja, ka reklāmas mārketings ir viens no galvenajiem veidiem, kā ģenerēt potenciālos pirkumus, palielināt lietotāju skaitu un galu galā palielināt pārdošanas apjomu.

Nedaudz pretintuitīvi, ar azartspēlēm saistītās reklāmas rediģēšana un kavēšana šķietami ir nostiprinājusi tirgus daļu starp lielākajiem nozares uzņēmumiem, tostarp 21casino, Bez bonusa kazino, un Royal Spinz. Šeit gūtās atziņas ir daudz, jo tas parāda nozarēm visā pasaulē, ka ir novatoriski veidi, kā atvairīties no neveiksmēm un šķēršļiem. Koronavīrusa pandēmija bija neparedzēta un jauna, kas rada nopietnākus draudus nekā daudzi iepriekšējie ierobežojumi. Tomēr fakts, ka kazino Itālijā spēja dzīvotspējīgi palielināt savu tirgus daļu, palielināt lietotāju bāzi un dominēt, liecina, ka daudzās nozarēs ir atveseļošanās ceļi. Ņemot vērā paisuma un pagrieziena virzību uz vairāk tiešsaistes kazino un azartspēļu pasauli, nav labāka laika kā tagad plaukstošajai nozarei ar dažiem labākajiem tiešsaistes kazino.

BetVictorPlay MillionPlay Grand21casinoNo Bonus CasinoRoyal Spinz
Avatar
AUTHOREddy Cheung

Kazino akcija

--
null Country FlagCheckmark
Spēlēt tagad
-

Jaunākās ziņas

Par
Privacy policy
Pārskati
Spēļu pamācības
Ziņas
© onlinecasinorank.lv 2021