Spribe paraksta zīmola vienošanos ar Ultimate Fighting Championship


Sprībe, populārs kazino spēļu izstrādātājs, ir parakstījis pavērsiena zīmola līgumu ar UFC (Ultimate Fighting Club), profesionālu jaukto cīņas mākslu konkursu. Šis darījums aptver UFC 294 sacensības, kas šajā nedēļas nogalē notiks Abū Dabī, Apvienotajos Arābu Emirātos.
Pēc šī daudzgadu sponsorēšanas līguma Spribe saņems nozīmīgu zīmolu UFC 294 un astoņstūrī un ap to. Spēļu izstrādātājs saņems arī palielinātu zīmolu turpmākajos maksas par skatījumu un cīņu nakts pasākumos.
Papildus zīmola atpazīstamības palielināšanai Spribe izmantos vienošanos, lai izveidotu zīmola integrāciju katras atlasītās cīņas nakts kartes tiešraidēs. Uzņēmums arī saņems ikgadēju UFC zīmola vēstnieka stipendiju, lai turpinātu veicināt partnerību, izmantojot izskatu, saturu un radošas mārketinga metodes.
SPRIBE ir slavens programmatūras piegādātājs, kas specializējas iGaming risinājumu izstrādē un palaišanā tiešsaistes kazino. Uzņēmuma mērķis ir radīt revolucionārus produktus, kas ietekmē azartspēļu nozari. Viens no Sprībes galvenajiem sasniegumiem ir Aviators, populāra avārijas spēle, kas nodrošina ātru un atalgojošu pilota pieredzi.
Šā mēneša sākumā Sprībe parakstīja līgumu ekskluzīvs satura izplatīšanas līgums ar Light & Wonder, populāru spēļu apkopošanas platformu. Šis darījums redzēs uzņēmuma darījumu spēles uzsākt platformā visā ASV.
Grants Noriss-Džounss, UFC globālās partnerības vecākais viceprezidents, komentēja:
"Mēs esam priecīgi sveikt SPRIBE kā oficiālu UFC partneri. SPRIBE rada tāda veida nākamās paaudzes spēles, kas ir ļoti pievilcīgas UFC faniem, jo tās piedāvā unikālu pieredzi ar aizraujošām funkcijām, satriecošu grafiku un aizraujošu spēli. Mēs" esam priecīgi palīdzēt viņiem panākt plašāku sava zīmola un spēļu sasniedzamību."
Giorgi Cutskiridze, Spribe CCO, piebilda:
"Šī ir nozīmīga partnerība starp SPRIBE un Aviator, liekot vairāk spēlētājiem uzzināt par spēli nekā jebkad agrāk. Aviator jau ir visvairāk spēlētā avārijas spēle pasaulē ar vairāk nekā 10 miljoniem ikmēneša spēlētāju, taču šis darījums ar UFC patiešām katapultēs. tas nonāk stratosfērā."
Amatpersona atzīmēja, ka šī ir vērtīga mārketinga sadarbība Spribe kas vēl vairāk izceļ popularitāti Aviators.
Saistītās ziņas
