Craps tiek plaši uzskatīts par vienu no aizraujošākajām un spēlētākajām azartspēļu spēlēm visā pasaulē. Šis azartspēļu veids ir datēts ar tūkstošiem gadu, un daudzi atkārtojumi to atspoguļo. Pateicoties tiešsaistes kazino izaugsmei, Craps tagad ir spēle, ko var spēlēt no mājām.
Šī rokasgrāmata iesācējiem māca spēlēt craps tiešsaistē — no pamata craps noteikumiem līdz noderīgiem padomiem par vienu no populārākajām tiešsaistes kazino spēlēm visā pasaulē.
Craps ir spēle ar vienkāršiem principiem. Šīs kauliņu spēles mērķis ir uzminēt, kas notiks, kad divi kauliņi tiks izmesti precīzi. Spēlējot craps, spēlētāji var likt likmes uz "Pass" vai "Don't Pass" rezultātiem.
In craps, Pass likme ir neapšaubāmi visizplatītākā likme. Pirmajā kauliņa mešanas reizē ir jāizveido 7 vai 11, lai laimētu Pass likmi (pazīstama kā “izmešana”). Pass derības tiek zaudētas, kad šāvējs met 2, 3 vai 12. "Punkts" ir jebkurš skaitlis, kas tiek izmests, ja neparādās 4, 5, 6, 8, 9 vai 10. Pass likme uzvar, ja šāvējs vēlreiz met punktu skaitu. Ja šāvējs met 7, likme neizdodas (tādā gadījumā Pass likme zaudē).
Kā norāda tās nosaukums, likme Don't Pass ir Pass derības pretēja puse. Lai gūtu panākumus, šāvējam ir jāieskaita 2 vai 3, veicot likmi Don't Pass. Likme Don't Pass tiek zaudēta, kad šāvējs iegūst 7 vai 11.
Likmes tiek uzskatītas par grūdienu, ja spēlētājs met 12. (ne uzvar, ne zaudē). Ir iespējams laimēt likmi Don't Pass, ja šāvējs met 7, pirms atkal met punktu skaitu pēc noteikta punktu skaita.
Craps piedāvā dažādas likmes, kas pārsniedz standarta Pass un Don't Pass derības, tostarp likmes Come and Don't Come, Pozīcijas likmes un Field derības. Ir pieejamas dažādas likmes, un katrai no tām ir savas vadlīnijas un maksājumu struktūra.
Dažādas craps variācijas ir savi īpaši noteikumi, kas var atšķirties atkarībā no spēlējamā veida.
Pirmais solis, lai spēlētu craps tiešsaistē, ir atrast labākais tiešsaistes kazino kas to nodrošina. Pēc reģistrēšanās un pieteikšanās šāvēji var izvēlēties tiešsaistes craps no spēļu izvēles.
Pirmā darba kārtība pie craps galda ir likmes izdarīšana. Pirmkārt, ir svarīgi izvēlēties monētas summu un pēc tam nospiest likmju sadaļu.
Šāvējs metīs kauliņus pēc likmes izvēles. Veicot likmi, spēlētājs uzvar, ja šāvējs iegūst 7 vai 11. Spēlētāji zaudē, ja šāvējs met 2, 3 vai 12. Ja tiek izmests cits skaitlis, nevis 7, šis skaitlis kļūst par punktu, un šāvējs patur ripina, līdz atkal tiek izripināts punkta numurs (uzvar), vai atkal tiek izripināts 7 (zaudēts).
Tas tā nav, ja spēlētāji ir izdarījuši likmi "Nepāriet". Ja šāvējs met 2 vai 3, viņš vai viņa uzvar, bet spēlētāji zaudē, ja viņi met 7 vai 11. Ja tiek izmests punkta skaitlis un pēc tam tiek izmests 7, pirms punkta numurs tiek izmests vēlreiz, spēlētājs uzvar. .
Atkarībā no tā, vai spēlētāji veic Pass Line, Come, Don't Come, Position vai Field likmi, tiek piemērotas dažādas vadlīnijas. Pirms likmju izdarīšanas spēlētājiem jāiepazīstas ar katras likmes formas noteikumiem.
Spēlētāji var palielināt savu likmi vai atcelt to pavisam, spēles gaitā. Lai to izdarītu, spēlētājiem jānoklikšķina uz monētām uz galda un jāvelk tās uz jaunu vietu vai jāizdzēš. Spēlētājiem ir jāpielāgo savas likmes vai stratēģijas, pirms šāvējs met kauliņus.
Craps ir aizraujoša un izklaidējoša spēle ko var spēlēt visās tiešsaistes azartspēļu vietnēs. Iesācēji var ātri sākt izjust visus šīs klasiskās azartspēļu spēles priekus un aizrautību, izprotot spēles pamatnoteikumus, iemācoties veikt likmes un ievērojot dažus vienkāršus norādījumus.