logo
Casinos OnlineZiņasSBC samits Ziemeļamerika: dziļa niršana filiāļu nozares nākotnē

SBC samits Ziemeļamerika: dziļa niršana filiāļu nozares nākotnē

Publicēts vietnē: 25.03.2024
Emily Thompson
Publicēja:Emily Thompson
SBC samits Ziemeļamerika: dziļa niršana filiāļu nozares nākotnē image

Galvenās līdzņemamās lietas:

  • Saistītās nozares fokuss: SBC sammitā tiks akcentēts filiāļu mārketinga sektors, izceļot izaicinājumus un iespējas.
  • Paneļi un diskusijas: Galvenajos paneļos tiks apskatītas tēmas, sākot no zīmola veidošanas un lielajiem datiem līdz ietekmētāju ietekmei un saistīto uzņēmumu dažādošanai.
  • Nozares līderi: Ievērojami darbinieki no filiāļu mārketinga pasaules dalīsies atziņās un veiksmes stratēģijās.

Gaidāmā SBC samits Ziemeļamerika, kas paredzēts no 7. līdz 9. maijam, solās būt nozīmīgs notikums filiāļu nozares profesionāļiem. Ar visaptverošu darba kārtību, kas aptver visu nozari, samita mērķis ir izšķirt pašreizējo ainavu, risināt neatliekamas problēmas un atklāt daudzveidīgās iespējas, kas ir priekšā. Īpaši ievērības cienīgs ir Filiāles un mārketinga trase, kas tiks atklāts 8. maijā, kurā būs ietverta zīmola veidošanas būtība, satura veidošana un lielo datu pārveidojošais spēks.

Partneru telpa attīstās, un līdz ar to arī stratēģijas iesaistīšanai, izaugsmei un ilgtspējībai. Ietekmētāji, mākslīgais intelekts, klientu attiecību pārvaldība un spēlētāju lojalitāte ir tikai aisberga redzamā daļa. Samits kalpos kā ideju kausēšanas katls ar diskusijām, kuru mērķis ir ne tikai izprast šos elementus, bet arī tos apgūt.

Viena no gaidītākajām sesijām ir "Saistīto uzņēmumu vadītāju panelis: zīmolu veidošana, izmantojot saturu un pielāgošanu". Šajā panelī būs tādi nozares pārstāvji kā Endrjū Gārvens no Covers, Maikls Deilijs, bijušais Catena Media, Markoss Oliveira no Clever Advertising un RomeSmits no Betsson. Paredzams, ka viņu kolektīvā gudrība izgaismos nianses spēcīga zīmola klātbūtnes veidošanā digitālajā laikmetā.

Vēl viens akcents ir "Lieli dati centrā: kā saistītie uzņēmumi un operatori var saprast savus klientus vairākos kanālos" panelis. Šajā sesijā piedalīsies vairāki eksperti, tostarp Gils Buškins no betPARX, Zachary Sold of Caesars, Elizabete Lodža no Winible un Google Džeimss Fokss. Viņu diskusija risināsies par lielo datu izmantošanu, lai izprastu un iesaistītu klientus dažādās platformās.

Ietekmētāju un straumētāju loma filiāļu mārketingā kļūst arvien svarīgāka. The "Tā ir ietekmētāju pasaule: vēstnieku, straumētāju un citu sociālo mediju zvaigžņu panākumu diagramma" panelis iedziļinās šajā fenomenā. Tādi runātāji kā Kellija Koflera no Slots500Club & Beyond Blackjack, Džošs Dafijs no Slotaholic, Džons Della Terza no NJ Slot Guy, Džošs Margoliss no Pricks Picks, Grants Flanerijs no Rivalry un Lacars Miucins, iGaming izpilddirektors, pētīs šodienas ietekmes ietekmi. tirgus.

Visbeidzot, "Saistīto uzņēmumu dažādošana: veiksmes stratēģijas lēnākiem gadiem" panelis pulcēs mārketinga vadītājus, lai apspriestu noturības un izaugsmes stratēģijas. Tādi vārdi kā Šmuliks Segals no MediaTroopers, Noams Klivitskis no 888 Holdings un Makss Bišels no Gambling.com grupas ir paredzēti, lai sniegtu nenovērtējamu ieskatu.

SBC samits Ziemeļamerika nav tikai notikums; tas ir bāka saistītajai nozarei, virzot to uz nākotni, kas ir piepildīta ar solījumu un potenciālu. Tā kā nozare atrodas uz transformācijas sliekšņa, šeit sniegtās atziņas varētu ļoti labi noteikt virzienu, kas tai būs vajadzīgs nākamajos gados.

Emily Thompson
Emily Thompson
Rakstnieks
Emīlija "VegasMuse" Tompsone ir pieredzējusi tiešsaistes kazino entuziaste. Ar dedzīgu uzmanību detaļām un raksturīgo stratēģisko iemaņu viņa ir pārvērtusi savu aizraušanos ar tiešsaistes kazino pasauli veiksmīgā rakstnieka karjerā.Vairāk autora ziņu